اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

شرکت هوشمند حمدان بن محمد دریافت نامزدهای جایزه تعالی را آغاز کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دیروز، دانشگاه هوشمند حمدان بن محمد شروع به دریافت نامزدهای جایزه برتری در آموزش الکترونیکی، جایزه Feigenbaum برای تعالی رهبری، و جایزه الباز برای تعالی در پایداری نهادی کرد.

دانشگاه هوشمند حمدان بن محمد دیروز در بیانیه ای مطبوعاتی توضیح داد که هدف این جوایز ارتقای مسئولیت اجتماعی شرکتی، ارج نهادن به رهبری برجسته و تجلیل از پیشرفت پیشگام در زمینه آموزش الکترونیکی در جهان عرب است، زیرا این دانشگاه پیشگام در این زمینه بود. ایجاد استانداردهای جدید و نوآورانه برای ارج نهادن به تعالی دانشگاهی و حرفه ای که سنت های جدیدی را در آموزش عالی در منطقه ایجاد کرد. این دانشگاه همچنان به تقویت جایگاه خود به عنوان چراغی از نوآوری و کیفیت ادامه می دهد و بار دیگر رهبری خود را در ارج نهادن به دستاوردهای برجسته در جهان تأیید می کند.

رئیس دانشگاه، دکتر منصور الاعور، گفت: «تعالی یکی از ارکان اساسی استراتژی دانشگاه است و این موضوع از زمان آغاز به کار این جوایز در اولین جلسات آن به وضوح در ابتکارات دانشگاه نشان داده شده است همچنین مایلند از روندهای ملی برای دستیابی به اهداف استراتژی انرژی امارات متحده عربی 2050، علاوه بر اهداف توسعه پایدار که توسط سازمان ملل متحد برای سال 2030 ایجاد شده است، همانطور که ما به دنبال آن هستیم، با ارج نهادن به شخصیت ها، شیوه ها و عملکردهای پایدار و برجسته.

وی افزود: این جوایز نه تنها دستاوردهای افراد و موسسات در این زمینه های مهم را ارج نهاده و قدردانی می کند، بلکه نشان دهنده تعهد قاطع دانشگاه به ترویج فرهنگ تعالی و نوآوری در بخش های مختلف اقتصاد و تجارت است که اساس آن را تشکیل می دهد.»

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا